Stres egzaminacyjny- jak sobie z nim poradzić
CO TO JEST STRES ?Stres jest reakcją naszego organizmu na rozmaite wydarzenia, które nas spotykają i które wymagają mobilizacji sił, aby z nimi sobie poradzić.
Ułatwienia dostępu
CO TO JEST STRES ?Stres jest reakcją naszego organizmu na rozmaite wydarzenia, które nas spotykają i które wymagają mobilizacji sił, aby z nimi sobie poradzić.
OPINIA – zawiera wyniki badań psychologicznych i pedagogicznych, czasem także logopedycznych, oraz odpowiadające im zalecenia dla rodziców i nauczycieli dziecka.Szczególnym przypadkiem jest opinia o potrzebie wczesnego
WSPIERANIE ROZWOJU MYŚLENIA LOGICZNO – MATEMATYCZNEGO – WSKAZÓWKI I ĆWICZENIA DLA NAUCZYCIELI, KTÓRE PRZYGOTOWUJĄ DZIECKO DO NAUKI W SZKOLE Czy dziecko posiada zdolność logiczno-matematycznego myślenia?
Macie 10 minut… zostało 5 minut…. uwaga koniec! tylko w ciągu minuty możecie przesłać odpowiedzi… Tego typu komunikaty słyszą uczniowie starszych klas szkół podstawowych i
Wczesne sygnały można zaobserwować już u małych dzieci, przed 2. rokiem życia. W pierwszych 6-ciu miesiącach życia: W drugim półroczu życia: Sygnały mogące ujawnić się
mgr Marcin Kaniewski Dwaj chłopcy, bez jakiegokolwiek motywu, brutalnie zamordowali spotkanego na swej drodze przypadkowego rówieśnika. Nauczyciel gnębiony przez nastolatków. Koleżanki z zazdrości zamordowały
mgr Wioletta Jeziorska Zespół Gillesa de la Tourette’a (w skrócie nazywany syndromem lub zespołem Tourette’a-ZT) jest rozpoznawalny od ponad 180 lat. To neurologiczne schorzenie o
Jeśli Twoje dziecko: – jest nadmiernie ruchliwe, nadpobudliwe, impulsywne – w szkole łatwo się rozprasza i ma trudności ze skupieniem uwagi – bywa agresywne –
mgr Wioletta Jeziorska Szanowni Rodzice Mówiąc o dzieciach z dysleksją mam na myśli te, u których na skutek fragmentarycznych zaburzeń rozwoju psychomotorycznego występują specyficzne
mgr Zofia Doniec Porozumiewamy się we wszystkich sytuacjach życiowych, poprzez komunikaty jesteśmy w stanie wyrażać swoje potrzeby, w pływać na innych, dzielić się swoimi
mgr Urszula Poradowska Rozwój dziecięcej techniki chwytu i trzymania przebiega w następujących po sobie krokach. Opóźnienia lub braki poszczególnych etapów rozwoju mogą znacznie utrudniać
mgr Urszula Poradowska Nie należy unikać poszczególnych etapów powrotu do równowagi ani też przyspieszać tego procesu. Kiedy się skaleczysz, pozwalasz, aby rana się zagoiła.