Uzyskanie wsparcia decydentów oraz innych podmiotów dla sprawy dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem rodzin, które uciekły przed wojną na Ukrainie i osób najbardziej narażonych.
Komunikujemy nie tylko po to, by promować i pomagać w realizacji celów programu UNICEF Polska, ale również, by działać na rzecz praw dzieci w Polsce.
Grupy Docelowe
Ogół polskiego społeczeństwa
Ukraińskie matki, dzieci i młodzież w Polsce
Darczyńcy prywatni (osoby fizyczne i sektor prywatny)
Darczyńcy rządowi
Międzynarodowe, regionalne, ukraińskie i polskie media, w tym cyfrowe
Polscy liderzy rządowi i gminni oraz inni kluczowi decydenci
Organizacje partnerskie społeczeństwa obywatelskiego
Widoczność
Pakiet brandingowy
Korzystanie z logo UNIFEF-u
Roll-upy, tabliczki na drzwi, t-shirty itp
Wszystkie materiały dotyczące widoczności i komunikacji, które zawierają logo UNICEF-u, powinny być wykorzystywane wyłącznie do celów działań finansowanych przez UNICEF. Wszystkie materiały, które zawierają logo UNICEF-u, MUSZĄ zostać uprzednio zatwierdzone przez UNICEF. Proszę przesłać projekt do Szefa ds. Komunikacji oraz Specjalisty ds. Komunikacji celem jego zatwierdzenia co najmniej na tydzień przed planowaną datą druku/produkcji/wdrożenia.
Komunikacja
Wydarzenia
Wizyty na wysokim szczeblu
Relacje w mediach społecznościowych i tradycyjnych
Historie dotyczące ludzi
Kluczowe dla UNICEF-u daty globalne do potencjalnego wykorzystania w III i IV kwartale
Powrót do szkoły –1 września
Dzień Zdrowia Psychicznego –10 października
Dzień Dziewcząt –11 października
COP, Egipt, 6–18 listopada
Dzień KPD(Konwencji Praw Dziecka) –20 listopada
Mistrzostwa Świata, Katar, 21 listopada–18 grudnia
Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami –3 grudnia
Dzień Praw Człowieka –10 grudnia
Historie Ludzi
Komunikowanie wsparcia UNICEF-u dla dzieci i rodzin poprzez inspirujące historie. Skupiamy się na ludziach, mówiąc odbiorcom o ich doświadczeniach, podjętych przez nich działaniach oraz rezultatach tych działań. Wkład UNICEF-u staje się widoczny w trakcie opowiadania historii.
Wspólne komunikaty prasowe podlegają uzgodnieniu z UNICEF-em, w szczególności, jeśli UNICEF jest w nich wspomniany lub cytowany jest Przedstawiciel.