Ułatwienia dostępu

BIP

Program Unicef Polska

Komunikacja, promocja, widoczność
CEL

Uzyskanie wsparcia decydentów oraz innych podmiotów dla sprawy dzieci i młodzieży, ze szczególnym uwzględnieniem rodzin, które uciekły przed wojną na Ukrainie i osób najbardziej narażonych.

Komunikujemy nie tylko po to, by promować i pomagać w realizacji celów programu UNICEF Polska, ale również, by działać na rzecz praw dzieci w Polsce.

Grupy Docelowe

  • Ogół polskiego społeczeństwa
  • Ukraińskie matki, dzieci i młodzież w Polsce
  • Darczyńcy prywatni (osoby fizyczne i sektor prywatny)
  • Darczyńcy rządowi
  • Międzynarodowe, regionalne, ukraińskie i polskie media, w tym cyfrowe
  • Polscy liderzy rządowi i gminni oraz inni kluczowi decydenci
  • Organizacje partnerskie społeczeństwa obywatelskiego

Widoczność

  • Pakiet brandingowy
  • Korzystanie z logo UNIFEF-u
  • Roll-upy, tabliczki na drzwi, t-shirty itp

Wszystkie materiały dotyczące widoczności i komunikacji, które zawierają logo UNICEF-u, powinny być wykorzystywane wyłącznie do celów działań finansowanych przez UNICEF. Wszystkie materiały, które zawierają logo UNICEF-u, MUSZĄ zostać uprzednio zatwierdzone przez UNICEF. Proszę przesłać projekt do Szefa ds. Komunikacji oraz Specjalisty ds. Komunikacji celem jego zatwierdzenia co najmniej na tydzień przed planowaną datą druku/produkcji/wdrożenia.

Logo Unicef i Łódź

Komunikacja

  • Wydarzenia
  • Wizyty na wysokim szczeblu
  • Relacje w mediach społecznościowych i tradycyjnych
  • Historie dotyczące ludzi

Kluczowe dla UNICEF-u daty globalne do potencjalnego wykorzystania w III i IV kwartale

  • Powrót do szkoły –1 września
  • Dzień Zdrowia Psychicznego –10 października
  • Dzień Dziewcząt –11 października
  • COP, Egipt, 6–18 listopada
  • Dzień KPD(Konwencji Praw Dziecka) –20 listopada
  • Mistrzostwa Świata, Katar, 21 listopada–18 grudnia
  • Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami –3 grudnia
  • Dzień Praw Człowieka –10 grudnia

Historie Ludzi

Komunikowanie wsparcia UNICEF-u dla dzieci i rodzin poprzez inspirujące historie. Skupiamy się na ludziach, mówiąc odbiorcom o ich doświadczeniach, podjętych przez nich działaniach oraz rezultatach tych działań. Wkład UNICEF-u staje się widoczny w trakcie opowiadania historii.

Wspólne komunikaty prasowe podlegają uzgodnieniu z UNICEF-em, w szczególności, jeśli UNICEF jest w nich wspomniany lub cytowany jest Przedstawiciel.

Add Your Tooltip Text Here
PolishUkrainian
Facebook