Facebook
Ułatwienia dostępu
Z roku na rok obok tych cieszących się największą popularnością pojawiają się nowe oferty zajęć, które są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i problemy lokalnego środowiska.
Opracowujemy nowe programy autorskie, obejmujemy opieką terapeutyczną coraz większą liczbę dzieci i młodzieży, podejmujemy działania profilaktyczne i edukacyjne.
Każdego roku publikujemy ofertę zajęć dla przedszkoli i szkół podstawowych. Placówki chętnie korzystają z warsztatów dla dzieci, rodziców i nauczycieli.
Pracownicy naszej poradni posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe. Systematycznie dokształcają się i zdobywają nową wiedzę. Zadania realizujemy na terenie poradni i na terenie innych placówek oświatowych w dzielnicy Łódź-Widzew.
Nr | Placówki | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |||
pokoju | Imię i nazwisko | PM | SP | INNE | |||||
4 | Ewa Stefańska-Nowak | 138,15 | TL, BF | 14-19 p.5 | 8-11 p.4 | 14-19 p.4 | 8-11 p.5 | 8-12 p.4 | |
Bożena Załuska | 83 | TL | 10-14 p.5 | 8-11 p.5 | 14-19 p.5 | 14-19 p.5 | 8-11 p.5 | ||
Aneta Szustkiewicz | 198 | TL | 8-13 p.4 | 11-14 p.5 | 8-12 p.5 | 14-19 p.4 | 15-18 p.4 | ||
7 | Agnieszka Bielawska – Adamczyk | BF | |||||||
Agnieszka Markiewicz | 175, 183,185 | 9-12 | 9-13 | 12-17 | 15-19 | 14-18 | |||
9 | Lidia Witaszczyk- Robak | 65,94 | 139 | SI | 8-13 | 11-14 TEREN | 8-12 | 15-19 | 14-18 |
Ewa Krystek | 142,164 | 12 | SI | 14-19 | 8-11 | 14-19 | 12-15 TEREN | 8-12 | |
Sabina Sikora | 93 | TL, SI | 15-19 p.4 | 14-19 SI | 8-12 p.4 | 8-12 SI | 12-15 p.4 | ||
11 | Izabela Socha | 218, 221 | 34 | 15-19 | 11-13 TEREN | 8-12 | |||
Agnieszka Kamiński | 163,171 | 205 | 8-12 | 15-19 | 14-19 | 15-19 p.12 | 12-15 TEREN | ||
12 | Magdalena Murlikiewicz | 107,224 | 170 | 8-12 | 11-15 p4 | 12-15 TEREN | 8-12 | 13-18 | |
Iwona Sędzińska- Klejman | 141, 193, 204 | 15-19 | 8-12 | 14-19 | 11-15 | 11-14 p5 TEREN | |||
13 | Urszula Poradowska | 227 | 29, 114 | APD | 15-19 | 12-15 p.4 TEREN | 8-12 | 8-12 | 13-18 |
14 | Agnieszka Sochacka | 228, 234 | 202 | 15-19 | 8-13 | 14-19 | 11-14 TEREN | 8-11 | |
Jolanta Konopka- Pipska | 156, 206 | 33 | BF | 8-12 | 14-19 p.5 BF | 8-11 TEREN | 8-12 | 14-18 | |
Kamila Bańkowska | 137, 229, 230 | 149 | SI | 8-11 TEREN | 14-19 | 8-12 | 14-19 | 11-14 SI | |
15 | Monika Dermont | 146 | 37, 199 | SI, APD | 14-19 | 12-15 SI | 11-14 TEREN | 8-12 | 13-18 |
16 | Wioletta Jeziorska | 63 | 4,158 | BF | 14-19 BF | 8-12 | 8-11 | 14-19 BF | 8-11 TEREN |
A. Data publikacji strony internetowej: 2020-03-31
B. Status pod względem zgodności z ustawą (podkreśl właściwą opcję):
W przypadku wybrania opcji 2 lub 3 napisz, które wymagania nie zostały spełnione i z jakiego powodu nastąpiło wyłączenie (patrz załącznik: „Zawartość Deklaracji Dostępności”).
C. Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi dnia: 2020-03-31
D. Metoda oceny dostępności cyfrowej (podkreśl właściwą).
zewnętrzny: podaj nazwę podmiotu zewnętrznego.
(można podać link do dokumentu zawierającego wynik przeglądu, badania lub audytu
dostępności cyfrowej strony internetowej)
E. Informacje zwrotne i dane kontaktowe
osoba do kontaktu (imię i nazwisko): Agnieszka Bielawska-Adamczyk
e-mail: kontakt@ppp4.elodz.edu.pl
telefon: 530-622-874
F. Procedura skargowo-wnioskowa
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
https://www.rpo.gov.pl/ link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich
G. Dostępność architektoniczna
Obiekt Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 4 w Łodzi, al. Piłsudskiego 101 usytuowany jest w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4. W całym budynku nie są złamane bariery architektoniczne. Na teren obiektu wchodzi się przez jedne z dwóch par drzwi pokonując trzy stopnie. Do budynku Poradni wchodzi się przez metalowe drzwi poprzedzone jednym stopniem. Przy drzwiach wejściowych znajduje się domofon, za pomocą którego można skontaktować się z sekretariatem poradni. Wysokość przycisku domofonu jest niedostosowana do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku. Do sekretariatu oraz pokoi diagnostycznych na pierwszym piętrze prowadzą trzy biegi schodów, na końcu których znajdują się drzwi. Klatka schodowa nie posiada windy, platformy ani pochylni dla osób mających trudności z poruszaniem się. W budynku nie ma również żadnych udogodnień dla osób z innymi niepełnosprawnościami typu informacje głosowe, pętle indukcyjne itp.. Na terenie obiektu występują trudności z parkowaniem wynikające z położenia budynku przy ulicy. Istnieje możliwość wejścia do poradni z psem asystującym, nie zwalnia to jednak osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa. Osoba niepełnosprawna nie jest zobowiązana do zakładania psu asystującemu kagańca oraz prowadzenia go na smyczy (ustawa z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). W poradni istnieje możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby. Nie ma możliwości skorzystania z tłumacz online.
H. Aplikacje mobilne
Nie dotyczy
Wytworzył: Agnieszka Bielawska-Adamczyk Data: 31-03-2020
(Imię i nazwisko)
Odpowiada: Agnieszka Bielawska-Adamczyk Data: 31-03-2020
(Imię i nazwisko)